femkenoorwegen.reismee.nl

Aankomst....

Daar zit ik dan bij mijn gate, vol spanning en net afscheid van iedereen genomen. Wachtend om het vliegtuig in te kunnen. Wachtend tot dat het echt kan gaan beginnen! Eindelijk ik kan Noorwegen weer zien en eindelijk ik kan zien hoe dat het nou werkelijk er uit ziet! Ik had natuurlijk al gekeken op streetview hoe dat het eruit zag, maar dat is in het echt toch heeeel anders. En eindelijk ik weet ik dan echt of dat ik me kan redden met engels!

Gearriveerd: en wat is het toch een geweldige plek!! Super kan gewoon niet beter! zit ik ergens op een bankje hoor je gewoon een watervalletje ergens in de buurt of er komt echt maar af en toe een auto voorbij En dan heb je ook nog de SNEEUW op de ijsberg toppen!! Al bij al is dat toch gewoon genieten?! Hieronder een foto vanuit mijn kamer en als je nog een filmpje wilt zien vanaf het water moet je even naar videos gaan boven aan deze pagina.

Oh ja hoe nou mijn engels ging? Voor mijn doen was het niet slecht, verder laten we het daar maar bij haha. Ik ben op plaats van bestemming en de rest komt later wel!! Voor nu ga ik slapen, want het is een lange dag geweest en morgen ga ik om 8 uur beginnen met mijn eerste werkdag.

Tot gauw!!

Reacties

Reacties

Dick

Mooie femke geniet er van groetjes dick en marian

Francien d

Heerlijk een vrij en nieuw gevoel spannend maar je kunt het

Karel en Mieke

????????????, kan nie wachte op volgende foto's en verhalen.????????????

Oma

Bij het afscheid een traantje wegpikken mag ,we vonden het allemaal spannend .Fijn dat de reis goed is verlopen .Het uitzicht vanuit je kamer is prachtig .Succes met je eerste werkdag en "" dat Engels komt wel goed .XXXXX

Je pa

Super meidje ,
Komt goed en ik ben stinkend jaloers op die mooi plek.
Misschien dat ik in augustus ook blijf.
Ons mam rijd dan wel alleen naar huis denk ik Haha.
Gr en tot horens XXXXXXXXXX

Hella

Super Femke dat je dit avontuur aangaat. Heel veel succes en werkplezier daar in het hoge noorden, en vooral genieten.....het kaartje wat ik gestuurd had was te laat aangekomen, dus bij deze.... ENJOY!!!! groetjes van de Reniersjes????

Johanita

Wow, die rust van de omgeving echt mooi.
Geniet van je avontuur.
Het gaat goed komen met je Engels en anders met handen en voeten kun je ook veel duidelijk maken. haha ;-)
veel plezier.

Joke

Joh , wat een prachtige omgeving. Hopelijk krijgen we nog veel van deze plaatjes. Geniet van alles Femke!! Groetjes en tot mails. Joke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active