femkenoorwegen.reismee.nl

Eerste dagen

Ten eerste wil ik even iedereen bedanken voor de leuke reacties!

Waar waren we gebleven? Ik weet het weer ik was gearriveerd! Ik zal meteen bij de eerste werkdag beginnen. 8 uur begon mijn eerste werkdag, mijn baas(sjur ove) stond al te wachten op mij. Ik kon een autootje instappen, een soort van quad. Waarmee we de berg op gingen en dat was best wel stijl en zo veel rotsen, ik dacht echt waar ben ik in beland, maar het was wel gaaf. Je gaat zo snel zo hoog waardoor het uitzicht alleen maar beter wordt. Wat we toen gingen doen was hout in bakken doen, zodat we die konden gebruiken om een creative thing te maken zoals hij dat noemden. Een soort van rek waar we hout in op konden stapelen om het te laten drogen. Daar zijn we heel de middag mee bezig geweest tot het 4 uur was. Toen vroeg hij of ik mee de bergen in wilde die avond. Het zou met dat karretje nog 200 meter zijn en dan nog 15 min lopen. Dus ik dacht ja leuk!! Dus 6 uur vertrokken we, de berg in om zijn schapen te gaan zoeken. Nou we begonnen met rijden en toen dacht ik echt van waar ben ik in beland, het werd steeds ruiger in dat karretje, op een gegeven moment kwamen op een stukje met heel veel rotsen, ik dacht hier stoppen we maar nee hoor we gingen er gewoon overheen. Zo lomp haha, maar wel gaaf. En we gingen maar verder en verder en het werd steeds groener dat pad. tot we er waren. Nou toen gingen we wandelen, tot we bij het hutje van hem waren. Maar die 15 min waren geen 15 min. Dat waren er volgens mijn wel 45. hahaha volgens mij had ik dat verkeerd verstaan Dus ik was helemaal uitgeput. Maar wel voor een super mooi uitzicht. Helaas hadden we de schapen niet gevonden, wel van een andere boer, maar daar hebben we niets aan. Dus zijn we weer naar beneden gegaan en toen we beneden waren, ging hij kijken waar de schapen waren. Nou die waren dus helemaal op een andere plek.

Dag twee was een regenachtige dag, maar niet koud gelukkig. We gingen weer verder met het hout en zo verliep de dag. We kregen het over alcohol wat ik lekker vond en hij. Nou ik zij een apple cider en hij vertelde dat hij die zelf maakte. Dus die avond het ik apple cider gedronken. Hij vertelde dat er 10 procent in zat. Geen idee of dat klopte, maar toen ik opstond voelde ik hem even na 1 glaasje haha. nou ja toen was die dag ook weer voorbij.

Vandaag is een vrije dag en morgen ook en als het goed weer is gaan we morgen weer de bergen in om daar te bbqen. Hoe leuk is dat!

oh ja nog even een mooi fototje

Reacties

Reacties

Karin temmink

Super...Femke...gaat helemaal goed komen
Geniet ervan

Karel en Mieke

????????????????

Janneke

Super leuk geniet er nog van.
Xx

pleun

femke je schrijft echt supergoed! en wat een leuke verhalen al! wij komen je zeker nog een keertje opzoeken!
veel plezier nog!

Dianne

Hé Femke, wat leuk om je verhalen te lezen.
Je maakt leuke dingen mee. Schrijf maar veel verhalen dan kunnen wij ze allemaal lezen.
Geniet er ontzettend van.

Hans

Wow, wat gaaf daar. Geniet ze et ewwn bbq en apple cider. Kan beroerder..

francien

Super leuk femke genieten

Je en Walter

Wij hebben het ook goed maar als we jou verhalen lezen de fotos zien zijn wij toch wel een beetje stinkend jaloers.
Geniet ervan en niet te veel alcohol.
Gr

Dick

Hoi femke leuk je geniet ervan en ziet er mooi uit groetjes dick en marian

Lenie

Hoi Femke. Wat is het toch leuk om jouw verhalen te lezen. Ik ben zelf ook ooit in Noorwegen geweest en ik weet nog hoe prachtig ik Noorwegen toen vond. Maar jij, jij krijgt zomaar de gelegenheid om daar langere tijd te verblijven. Misschien zie je nu stukjes van Noorwegen die een ander misschien nooit te zien krijgt. Simpelweg omdat je er lastig kunt komen maar met zo'n quad wél. Wat een belevenis! Geniet ook van de Noren, jij leert ze op een andere manier kennen. Maak veel foto's, het is je hobby: je kunt het! En zo laat je al je volgers kennismaken of hernieuwd kennismaken met mooi Noorwegen. Veel liefs!

Johanita

Echt gaaf inderdaad, leuk verhaal Femke, mooi dat je zo van alles mee mag maken.
Blijf genieten van alles.
Mooie foto's zeg.

liefs xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active