femkenoorwegen.reismee.nl

Bergbeklimmen!

Een zondag, een vrije dag dus. Doen waar ik zelf zin in heb. Sjur Ove had gevraagd of ik mee de bergen in wilde en ik zou natuurlijk ja! Dus 10 uur vertrokken we met de soort van quad,de bergen in. We stopten eerder dan gisteren want we gingen naar een waterval. we stapten uit en we begonnen met lopen. Er was meteen eigenlijk geen pad, maar goed w volgen hem maar gewoon, hij zal de weg wel weten dacht ik. Dus volgde ik hem maar gewoon tot we inderdaad bij de waterval aankwamen.

(oh ja onderweg zagen we ook nog een klein vosje, heel snel wegrennen) De waterval was natuurlijk weer heel mooi. Tot hij zij dat we nog verder omhoog gingen. Hij vertelde als je niet wilt doen we het niet, maar toen wist ik nog niet dat het zo stijl zou zijn, dus ik zei weer volmondig ja. Maar toen begonnen we, het was meteen stijl omhoog en toen dacht ik echt waar ben ik aan begonnen! Het was zo stijl, het was maar goed dat het bewolkt was zodat ik niet naar beneden kon kijken, of ja niet ver! haha Maar goed met wat klimmen en niet naar beneden kijken ben ik boven gekomen. En zo kwamen we op een andere manier bij zijn hut! En als je dan zo je best hebt gedaan om op de berg te komen is dat wel even extra genieten. Samen met een kacheltje aan om even op te warmen en onze spullen te drogen en een lekkere warme chocomel erbij.
In de middle of nowhere. En dan de kers op de taart, de schapen van hem kwamen aan bij zijn hut. Ziet er echt heel leuk uit en dan met die bellen! Het is wel niet heel hele duidelijke foto, maar het is er een.
We waren droog en klaar om weer naar beneden te gaan. We kozen nu voor die iets normalere weg terug. Dus wandelend, nagenietend van de mooie trip(ondanks dat het weer niet heel goed was en we daardoor niet ver uitzicht hadden) kwamen we weer aan bij de quad.

Reacties

Reacties

Dick

Hoi femke leuk mooie foto's en mooie natuur leuk om te volgen blijf genieten tot het volgende bericht groetjes

Tante Diny

Femke ik zie wel dat het heel mooi is ,maar pas maar goed op je zelf Gr xxx

Dianne

Zo Femke. Wat knap van jou. Je bent jezelf aan het overtreffen en dat is heel goed. Zo zie je maar weer dat je niet bang bent om ergens aan te beginnen.
Leuk om weer een verhaal te lezen. En mooie foto's weer.
Geniet nog hoor!!!!!

Francien

Zo wat is het mooi daar en je bent niet bang zeg super

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active