femkenoorwegen.reismee.nl

Even snel een blogje

Hallo daar ben ik dan weer na een week!! Vandaag even snel een blogje, ik heb namelijk niet zoveel zin maar goed toch maar een beetje anders weet ik het dadelijk niet meer!!

Ik weet het nu al niet meer haha! Of ja 1 ding weet ik zeker. DE EERSTE KERSEN ZIJN GEPLUKT!! En ze zijn heeeerlijk Of ja ik vind ze nu al heerlijk, maar hij vertelde dat de kersen die later komen nog veeeeel lekkerder zijn. Nou dat beloofd wat!



En kersen plukken is dan ook best leuk! Af en toe eentje op eten die net niet goed genoeg is voor de verkoop! Of even naar de grote schaap lopen, die houd namelijk ook heel erg van kersen!!

Hij wordt zo gelukkig als je hem kersen geeft, hij begint net als een hond dan mijn zijn staart te kwispelen

Verder deze week een beetje met appels bezig geweest, daar heb ik niet heel veel mee te maken dit jaar. Hij heeft namelijk heel veel nieuwe planten en ja die komen uit Nederland. De beste appelbomen zegt hij!

Donderdag zijn er twee nieuwe meiden gekomen, die komen helpen met de kersen voor een maand. Zei zitten samen met z'n tweeën in een huisje. Als het goed is gaan ze maandag beginnen met werken!

Oh ja ik heb het ook gewoon al een maand vol gehouden. Woensdag was het namelijk precies 4 weken dat ik hier ben! De tijd gaat echt heel snel! En ja ik tel af, maar het vandaag is het ook nog 4 weken voor dat papa en mama komen, het is niet dat ik ze mis, maar ik heb gewoon heel erg veel zin om te laten zien hoe mooi het hier is en fijn!

Deze week ook nog naar een nieuw stukje natuur geweest, we hebben daar een camera opgehangen en we hopen dan dieren te spotten! Het was trouwens een prachtige wandeling. In de bossen toch op een berg, heel veel mos! Gewoon heel mooi. Ja sorry geen foto Ik wilde een filmpje maken, maar dat was mislukt, maar goed ik zal vast nog wel een keer terug gaan daar

Zo dat was het dan, toch weer even op de hoogte in een kort maar kei krachtig verhaal

oh ja het weer was niet heel denderend hier deze week! Maar 14 a 16 graden, maar als het goed is wordt het deze week beter!

Reacties

Reacties

Karin

Nou Femke...ondanks dat je geen zin had om een blogje te schrijven is het toch nog best een leuk verhaal geworden.
Hopelijk zijn het twee leuke meiden die kersen komen plukken en heb je het leuk met elkaar.
Groetekes vanuit het mooie rooi.

Marieke

Je mist jullie pap en mam niet maar ons wel toch zeker? ;-);-)

Annelies

Je hebt toch weer veel mee gemaakt in een week tijd,jammer van het weer,met mooi weer is het toch weer iets leuker kersen plukken.
Kersen zijn lekker maar klein en dan ook nog een pit?
In Nederland wordt het weer warm v d week 29c,doei

Dick

Hoi femke zien er heerlijk uit de kersen Bijna net zo lekker als de kersen vlaatje Groetjes dick en marian

johanita

Nou die kersen zien er gezond en lekker uit.
Jammer dat het weer niet zonniger is , maar te heet, is ook niet fijn werken.
Jullie mam liet gisteren een filmpje zien van de bergen en het water, was een mooi filmpje.
Ik snap wel dat je jullie pap en mam alles wil laten zien.
Het is er ook heel mooi en je mag je trots zeker laten zien.
groetjessssssss

Francien

mooi Femke heerlijke kersen tenminste zien er heerlijk uit stuur ze maar naar hier lekker

Dianne

Je verhaal is toch nog een heel verhaal geworden ondanks je geen zin had.
Mooi hoor en de kersen zien er heerlijk uit.
Kersen plukken met een paar nieuwe meiden is ook leuk. Die zijn er dan nog als jullie pap en mam komen als ik zo uitreken.
En weer een nieuw stukje natuur gezien. Je kunt met trots alles laten zien aan jullie pap en mam. Geniet nog.

Door van Zon

heb je kersenverhaal gelezen en als ik het goed begrijp moeten de lekkerste nog komen dus nog even geduld je pa en ma waren gisteren nog bij ons en ze zijn blij dat je hun niet echt mist een goed teken zeggen ze.Groetjes en tot ziens in Rooi.

Lenie

Hoi Femke, tóch weer een leuk verhaaltje geworden! Wij zijn net terug van 'n weekje Engeland, de jaarlijkse vliegshow. Alle soorten weer gehad. Mooie foto's kunnen maken maar wat meer zon zou fijner geweest zijn. Ik hoop voor je dat je ook wat kunt optrekken met de nieuwe meisjes. De tijd gaat snel hé. Alweer 'n maand daar. Pft. Zo te lezen heb je het daar erg naar je zin. Ik snap heel goed dat je je verheugd op papa en mama. Tegen die tijd kun jij mooi hun gids zijn. Óók heel fijn! Liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active