femkenoorwegen.reismee.nl

Nog maar 5 weken.......

Jeetje wat gaat de tijd snel! Over 5 weken vertrek ik al naar Noorwegen. Ik kan het me gewoon niet voorstellen, dat ik over 5 weken gewoon even voor 3 maanden daar zit. Gewoon 3 maanden van huis!! Ik ben zo benieuwd hoe het is, zo benieuwd naar de plek, zo benieuwd naar alles eigenlijk. Hoe de mensen zijn, wat ik meega maken, hoe ik het zelf ga ervaren. Nou ja alles eigenlijk! zoals ik net ook al zei haha

Ik ga op dit blog proberen (met de nadruk op proberen) zo vaak mogelijk een berichtje te schrijven over hoe dat het gaat en waar ik allemaal mee bezig ben. Ik ben natuurlijk ook gewoon aan het werk 5 dagen in de week.

Oh ja, ik zal ook maar even vertellen wat ik nou eigenlijk ga doen. Ik werken op een soort boerderij en ja dat klinkt raar, maar het is een boerderij met appelbomen en kersenbomen. Dus denk nou niet 'gaat zei nou 3 maanden lang alleen maar appels en kersen plukken' nee ik ga ook nog andere dingen doen. Er zijn namelijk ook schapen en die staan als het goed is in de bergen op 700 meter hoogte. Dus dat wordt lekker vaak de bergen in, waar ze dan ook nog een hutje hebben staan. oh ja, er moet ook nog een houthok gemaakt worden en daar ga ik misschien ook aan mee helpen.

Ik kom in een klein dorpje en ik krijg daar bij de moeder een eigen slaap kamer en badkamer. Zei heeft trouwens ook nog een minicamping, erg leuk!

  • Kleine impressie van de plek

Jullie horen meer van mij!!

Reacties

Reacties

Pa

Inderdaad de tijd gaat echt snel dus geniet thuis nog ff

Allerliefste oude buurtjes :)

Leuk Femke, wij gaan je volgen!

Femke

Jippie!

buurman

Mooie fotolocatie ;-)

Femke

Ja dat zeker!! Buurman

Lenie

Nog even thuis genieten maar dan begin je aan een reis naar een prachtig land. Ik ben jaloers op je, maar dat wist je al. Ik ga je zeker volgen, Femke!

Joke

Femke nog even en dan is het zover. Weg van huis en haard. Heel fijn dat je in een land van onbegrensde mogelijkheden je vleugels uit gaan slaan. Wanneer ik zo je voorbereidingen lees en begrijp wat je daar gaat doen kom je over 3 maanden terug als een "echte plattelandsvrouw"??? Geniet ervan en ik hoor graag jouw ervaringen.

Johanita

Hoi Femke, nu ik je een reactie stuur is het helemaal dichtbij je avontuur, nog 2 nachtjes, en dan ga je naar het mooie land waar je hele mooie ervaringen gaat opdoen. trots mag je zijn op jezelf.
Want dat zijn wij ook op jou.
Geniet van je reis en je werk in noorwegen.
we gaan je zeker volgen.
lieve groetjes xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active