femkenoorwegen.reismee.nl

2 nachtjes

Over twee nachtjes dan vertrek ik! Dan kan eindelijk mijn avontuur gaan beginnen, kan ik eindelijk zien hoe mooi het daar is, weet ik eindelijk wat ik kan gaan verwachten. Er begint dan wel al een klein beetje spanning op te lopen. Vandaag heb ik mijn tas al ingepakt en die staat al helemaal start klaar! Beetje heel erg vol, maar alles zit er in! Wel na twee keer in gepakt te hebben want ik had namelijk mijn gewicht niet goed verdeeld dus als hij op mijn rug hing, hing hij helemaal naar achter, oeps. Dus ja dan haal je alles er maar weer uit.

En ja verder heb ik eigenlijk nu niet meer heel veel te vertellen eigenlijk, als dat ik er wel echt zin in begin te krijgen! Mijn tas is gepakt, alles is geregeld dus mijn grote reis kan gaan beginnen!!

Jullie horen weer van mij, hopelijk heb ik internet en kan ik meteen even laten zien hoe mooi dat het daar is!! Tot dan!

Reacties

Reacties

Patrick

Heey Femke,

Heel veel plezier en succes.
En ga er vooral van genieten.????????
Ben benieuwd naar hoe je het daar gaat maken.

Groetjes Patrick

Femke

Dankjewel

Marieke

Gewicht verdelen was natuurlijk lastig door die zware envelop?;)

Femke

hahaha ja zeker!! Marieke

Je Pa

Liefste Femke heel veel plezier in Noorwegen.
Ik ga het natuurlijk allemaal volgen want ik ga je missen.
Gr en kusjes

Feyza ????

Veel plezier weer in Noorwegen Femke! Supercool! Hoop dat je vele avonturen meemaakt weer hihi! Fijne tijd daar en pas goed opjezelf!

oma

Morgenvroeg om 4 uur sta ik bij je op de stoep ,dan gaan we met z'n allen je naar Schiphol brengen om je uit te zwaaien !Een hele fijne tijd daar in het mooie Noorwegen Ik vindt het knap van je .Ben heel trots op je .Liefs xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kees

Veel plezier Femke, pas goed op jezelf.

Monique

Femke, heeeel veeeel plezier en leermomenten in Noorwegen! Laat in de rugzak maar een plaats vrij voor alle herinneringen die je daar maakt. Carlo en ik zijn trots op je dat je dit avontuur aan gaat.

Tante Diny

Femke heel veel plezier en geniet er van alles Wat je doet xxx

Lenie

Hoi Femke, je bent nu onderweg naar het mooie Noorwegen. Goede reis en laat even weten als je er bent. Alvast veel plezier en een goede ontvangst door je adoptie-gezin. Ik vind het heel stoer dat je dit doet en ben er ook heel jaloers op, dat weet je. Nogmaals veel plezier en tot horens! xxx

Dianne

Hoi Femke,
Heel heel veel succes en geniet van elk moment.
Dit bijzondere avontuur pakken ze niet meer van je af.
Ik houd je berichtjes bij en zal af en toe reageren.
Groetjes Dianne

Toon en Door

Afscheid hadden we al genomen en je alle goeds gewenst.We hebben vernomen dat de reis goed heeft gegaan en genieten nu van je mooie foto"s veel succes en tot wederhoren doei!!!!!!!!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active