femkenoorwegen.reismee.nl

Al op de helft

Ja ja, je leest het goed! Ik zit al bijna op de helft, wat gaat de tijd toch snel! En al zo veel mooie plekjes mogen zien hier!! Hierbij een klein filmpje van een mooi plekje, ik kom hier voorbij als ik met de fiets naar het dorpje ga. Heel mooi plekje, even daar zitten en genieten zonder iemand heerlijk.

Oh ja let niet op de proefversie die af en toe verschijnt. Het gaat niet anders. oh en wel met geluid bekijken!

In een korte samenvatting, wat ik tot nu toe gezien heb!!

  • Wandelen naar zijn hut. Super mooi.
  • Wandelen naar zijn hut en slapen daar. Super gezellig hutje.
  • Wandelen met Peggy en Michel naar de top van de Oksenberg
  • Stadje Bergen en een segway toer.
  • Wandelen naar zijn hut en verder de berg op. En dan slapen op die berg. (mountaincamping)!!
  • Naar de top van de Grimsnutenberg.
  • Korte wandelingen in alleen de natuur zoals hij zegt, maar alles is voor mij bergen hier.

Zo dat is al een mooi rijtje! En ik ga nog meer zien. Als we klaar zijn met de Kersen en dat is nog ongeveer 2 weken, dan hebben we namelijk heel veel tijd en dan gaat hij me meer laten zien, ik ben benieuwd!

Nu nog 2 weekjes en dan zijn papa en mama hier, kan ik ze eindelijk laten zien hoe gaaf het hier is!

Zo dat was even een kort verhaaltje. Maar goed deze week was niet heel spannend. Beetje last van spierpijn van de wandeling en vooral veel kersen geplukt, want dat is dan toch wel echt begonnen.

En bedankt weer voor de leuke reacties! Altijd leuk als je ziet dat mensen geïnteresseerd zijn!


Reacties

Reacties

Dick

He Femke gaat snel mooi filmpje geniet ervan flo en ik vandaag weer hard zwoegen groetjes ons

Karin

Fijn om te horen dat je het zo goed maakt.
Tis er indd ook SUPER MOOI!
Kun je mij de titel en zangeres van het lied dat je bij het filmpje hoort ff ddorsturen.
Groetjes en nog heel veel plezier....??

Tant Diny,

Wat leuk allemaal wat is het mooi daar xxx

Francien

wat ben je toch een bikkel om er zo in je op uit te trekken super

Ingrid Vissers

Super Femke. Zo leuk om al dat prachtigs te zien en van je te horen. Lekker kersen plukken en genieten van al het moois.?

Annelies temmink

Hoi Femke inderdaad een mooi plekje maar wel eenzaam,daar moet je ook tegen kunnen.
Hoe is het met je Engels?al veel bij geleerd?
Ome Jan was gisteren bij jullie pap en mam,ze zien erg uit naar hun vakantie in Noorwegen en zijn blij je dan weer te zien,je blijft toch hun kleine meid hoe oud je ook wordt?
Veel plezier nog en niet te hard werken.

OMA

Mooi filmpje . En heel mooie muziek erbij . Jij bent daar wel op je plek ,en wij genieten van je mooie filmpje .Groetjes XXXXX

Lenie

Femke. Al op de helft! Wat vliegt de tijd en zéker als je het naar je zin hebt. Nog 2 weekjes voordat papa en mama er zijn. Ook dat gaat snel. Geniet er nog lekker van. Ik vind het zó stoer van je dat je dit doet. Maar aan de andere kant past dit ook heel goed bij je. Hier gaat alles z'n gangetje. We zien iedereen op vakantie gaan, vooral naar de zon. Wij genieten van een rustig Boxtel. Veel plezier! xxx

koekepan

skonn filmke en n erg mooi liedje
gr uit rooi

Dianne

Hoi Femke, Jullie pap en mam zijn gisteren hier een bakkie koffie komen drinken en ze vertelde dat ze erg veel zin hebben om jou te bezoeken. Die kersen smaken nu zeker een stuk beter dan de eerste. Lekker af en toe van snoepen. En wat een leuk filmpje. Als je naar het dorpje fiets zie jij het steeds weer. Wat is het toch genieten daar zeker met de rust die daar heerst. Zou ik ook wel eens willen maar wie weet wat er nog op ons pad komt. Misschien gaan we nog eens naar Noorwegen op vakantie lijkt me erg leuk.
Dit jaar blijven we in ons eigen landje en misschien dat jullie pap en mam daar op bezoek komen met een overnachting. Dan zullen we eens lekker ergens gaan eten met een borrel erbij. Jullie mam wil wel voor taxi chauffeur spelen. Nou geniet nog en zeker met pap en mam erbij. Laat ze het daar maar eens zien. Groetjes.

Je Pa

Ja meidje al op de helft... geniet ervan .
Ik kan ook niet wachten om aan te rijden we hebben er zin in dus niet alle kersen op eten aub.
Tot volgende week,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active